Aşk-ı Memnu Perşembe günü veda etti. O finalle Aşk- Memnu giderayak reklam hasılatı rekorunu da kırdı...
Aşk-ı Memnu Perşembe günü veda etti. O finalle Aşk- Memnu giderayak reklam hasılatı rekorunu da kırdı...

Kanal D'nin dün gece prime time izlenme payı AB grubunda yüzde 56.8, tüm izleyicide yüzde 49.6 olarak gerçekleşti.

Aynı saatler içinde Show TV 2.2, atv 7.3, Star 4.0 izlenme payına ulaştı.

21.00'de başlayıp 23.20'de biten Aşkı Memnu dizisi ise yeni bir rekora imza attı.

61.2'lik izlenme payıyla başlayan dizi Bihter'in intihar ettiği sahnede 73.7'ye ulaşarak yeni bir rekor kırdı. Yani dün gece Türkiye'de 4 kişiden 3'ü Bihter'in intiharını izledi...

Bihter'den gider ayak reklam rekoru

İki sezondur ülkenin en çok konuşulan dizilerinden biri olan Aşk-ı Memnu kırılması güç bir izlenme rekoru kırdı.

HT Magazin yazarı Rahşan Gülşan, dizinin hem yapımcı şirkete hem de Kanal D'ye ne kadar mali bir getirdiğini yazdı.

Gülşan, 'Özet bölümünde yayınlanan reklamların 15 saniyesi 18 bin, finale doğru yayınlananların 15 saniyesi ise 40 bin lira civarını bulmuş. Toplam reklam geliri ise 4 milyon (eski para ile 4 trilyon) lirayı bulmuş.

Ay Yapım da bu dizi için kanal ile reyting üzerinden anlaştığı için onun da geliri diğer bölümlere göre daha yüksek olacakmış. Söyleyecek bir şey yok. Bu değeri yaratanların ana sütü gibi helal bu paralar.' diye yazdı.

Gazeteciler.com